Informació

En aquest blog anirem penjant la informació i conclusions rellevants que vaguin extreient les diverses assemblees.

Fes clic sobre la clase que vulguis per veure actes, informació etc. (Tindràs que baixar una mica amb l'scroll per veure-les...)

Metodologia concreta de treball dijous 26 i divendres

Cada assemblea de clase decideix la seva metodologia de treball, encara que es proposa el marc comú de l'EEES i una metodologia:

Dijous 26 de Març

Marc comú: EEES (Espai Europeu d'Educació Superior):

Es treballa en grups de tertulia (Durada: 1h 30 minuts)

Exemples:

-Beques
-Crèdits
-Grau de cada carrera
-Anàlisis de les lleis (LOU, LUC, Declaració de Bolonya)
-Didàctica de Bolonya
...

Espai de descans (30 minuts)

Exposició/ plenari en el qual s’exposen els temes tractats i s’inicïa el debat.
Preguntes no resoltes: plasmar idees i dubtes al punt d’informació en una proposta escrita o via mail a assembleamundet@gmail.com.
(Temps de durada aproximat d’una hora)



Divendres 27 de Març

1. Citar a les 9h i a les 16h respectivament a tothom per crear l’espai de coordinació

2. Agrupació per temàtiques (graelles, punt d’informació...) 1hora 30 minuts

3. Descans 30 minuts

4. Treballar les respostes del dia anterior, elaborant un mural. 1hora

5. Assemblea pels grups de matí (12.30h) i assemblea pels grups de tarda (18.30h) (valoració professors)

dimecres, 25 de març del 2009

Sobre Proposta pedagógica - Grup M1 de 2n Pedagogia

Avui en el grup M1 de 2n Pedagogia ens han presentat la proposta pedagògica. N'hem estat parlant i valorant punt per punt i hem arribat a aquestes conclusions/propostes:

- Ara tenim saturació de feina, molts treballs i activitats "xorres" (fer un quadre conceptual, esquema...) amb les que no aprens qusi res útil i aplicable, els fem de pressa només pensant en treuren-se'ls de sobre. Proposem fer pocs treballs i poques feines però de qualitat.

- Actualment no hi ha feedback amb els exàmens i treballs, la majoria de professors no ens els retorna per veure en què hem fallat, com millorar i per tant, no tenim oportunitat de millorar. La nova proposta pedagògica hauria d'incloure això.

- Han sorgit alguns problemes o dubtes de la proposta (i la seva possible solució):
    1. Com es posen en comú els temes que es tracten cada dia, si s'han de parlar amb tota la facultat o tota la carrera? Hem dit que s'hauria de treballar uns temes diferents dins de cada assignatura, i continguts en relació a aquesta, no totalment deslligats.
    2. Com avaluarien els professors? Potser alguns alumnes no vénen a classe si no es controla l'assistència i tenen un excel·lent igual? Una solució seria haver de fer una memòria o dossier de reflexions sobre el que hem après cada dia a classe, i si no es ve, no se sap.
    3. Aplicant ja la proposta correm un risc d'equivocar-nos i que sigui un kaos. Potser és millor esperar i concretar una mica més.
    4. Pel que fa als temes que es tractarien cada dia a classe, hem dit que millor s'haurien de triar al principi de tot de l'assignatura o del curs Que així cada setmana se sabria quins temes toquen i tant els alumnes com els professors podríem venir una mica informats i preparats per no trobar-nos perduts o sense saber què dir d'algun tema en concret. Si durant l'assignatura sorgeixen més temes d'interès es poden afegir a la llista de temes i assignar-los un dia concret per tractar-los.

Em sembla que res més. Estic molt emocionada i contenta de tot el que s'està fent!! Ara començo a creure-m'ho!

Això és possible!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada