- Ara tenim saturació de feina, molts treballs i activitats "xorres" (fer un quadre conceptual, esquema...) amb les que no aprens qusi res útil i aplicable, els fem de pressa només pensant en treuren-se'ls de sobre. Proposem fer pocs treballs i poques feines però de qualitat.
- Actualment no hi ha feedback amb els exàmens i treballs, la majoria de professors no ens els retorna per veure en què hem fallat, com millorar i per tant, no tenim oportunitat de millorar. La nova proposta pedagògica hauria d'incloure això.
- Han sorgit alguns problemes o dubtes de la proposta (i la seva possible solució):
- Com es posen en comú els temes que es tracten cada dia, si s'han de parlar amb tota la facultat o tota la carrera? Hem dit que s'hauria de treballar uns temes diferents dins de cada assignatura, i continguts en relació a aquesta, no totalment deslligats.
- Com avaluarien els professors? Potser alguns alumnes no vénen a classe si no es controla l'assistència i tenen un excel·lent igual? Una solució seria haver de fer una memòria o dossier de reflexions sobre el que hem après cada dia a classe, i si no es ve, no se sap.
- Aplicant ja la proposta correm un risc d'equivocar-nos i que sigui un kaos. Potser és millor esperar i concretar una mica més.
- Pel que fa als temes que es tractarien cada dia a classe, hem dit que millor s'haurien de triar al principi de tot de l'assignatura o del curs Que així cada setmana se sabria quins temes toquen i tant els alumnes com els professors podríem venir una mica informats i preparats per no trobar-nos perduts o sense saber què dir d'algun tema en concret. Si durant l'assignatura sorgeixen més temes d'interès es poden afegir a la llista de temes i assignar-los un dia concret per tractar-los.
Em sembla que res més. Estic molt emocionada i contenta de tot el que s'està fent!! Ara començo a creure-m'ho!
Això és possible!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada