Transformació arquitectònica: es proposa un ensenyament transversal, on la gent se seu en rotllana i els professors i els alumnes estan el mateix nivell.
- No tenim coneixements suficients, som estudiants de primer curs, i per tant no estem d’acord amb la proposta.
- Proposta de repartir classes teòriques i practiques. (En cas que es prosseguís en aquest model de classe.)
- No es nega la importància del professor com a referència, però la intenció d’aquestes jornades es que la gent participi i opini creant-se una opinió pròpia, a partir del debat.
- Gent amb experiència opina que es un mètode molt efectiu.
En general s’està a favor de fer els dos dies de reflexió de les EEES amb aquest mètode d’arquitectura de les aules.
Mètode Avaluatiu Es demana que es valori la feina feta a les jornades amb un excel•lent
El tema ha derivat altre cop a parlar de la metodologia de les jornades.
- S’ opina que es perdre el temps i no es farà tota la matèria.
- Es demana determinar el temps de les jornades.
- Hi ha gent que no vol perdre classes i li fa por perdre el curs. Es demana més informació específica sobre les jornades.
- Es demana que la vaga i les jornades siguin recolzades per tothom, han de ser massives.
- Es veu la necessitat de centrar-nos amb el pla Bolonya i com ens afectarà.
Proposta de consens: (es portarà a l’assemblea d’aquesta nit)
Demà dijous i divendres, fer les jornades de reflexió sobre l’EEES. A la segona meitat del matí de divendres, tornar-nos a reunir tots i decidir com es prosseguirà la setmana següent.
Professora: Si es decideixen tirar endavant aquestes jornades, des del professorat s’intentaria adaptar la matèria a aquesta metodologia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada