Informació

En aquest blog anirem penjant la informació i conclusions rellevants que vaguin extreient les diverses assemblees.

Fes clic sobre la clase que vulguis per veure actes, informació etc. (Tindràs que baixar una mica amb l'scroll per veure-les...)

Metodologia concreta de treball dijous 26 i divendres

Cada assemblea de clase decideix la seva metodologia de treball, encara que es proposa el marc comú de l'EEES i una metodologia:

Dijous 26 de Març

Marc comú: EEES (Espai Europeu d'Educació Superior):

Es treballa en grups de tertulia (Durada: 1h 30 minuts)

Exemples:

-Beques
-Crèdits
-Grau de cada carrera
-Anàlisis de les lleis (LOU, LUC, Declaració de Bolonya)
-Didàctica de Bolonya
...

Espai de descans (30 minuts)

Exposició/ plenari en el qual s’exposen els temes tractats i s’inicïa el debat.
Preguntes no resoltes: plasmar idees i dubtes al punt d’informació en una proposta escrita o via mail a assembleamundet@gmail.com.
(Temps de durada aproximat d’una hora)



Divendres 27 de Març

1. Citar a les 9h i a les 16h respectivament a tothom per crear l’espai de coordinació

2. Agrupació per temàtiques (graelles, punt d’informació...) 1hora 30 minuts

3. Descans 30 minuts

4. Treballar les respostes del dia anterior, elaborant un mural. 1hora

5. Assemblea pels grups de matí (12.30h) i assemblea pels grups de tarda (18.30h) (valoració professors)

dimecres, 25 de març del 2009

Acte de l’Assemblea de la classe M1 i M2 de Treball social

Des de l’assemblea de Mundet, s’ha portat una proposta de Jornades de reflexió, en la qual ens plantegen un seguit de punts:

Transformació arquitectònica: es proposa un ensenyament transversal, on la gent se seu en rotllana i els professors i els alumnes estan el mateix nivell.

- No tenim coneixements suficients, som estudiants de primer curs, i per tant no estem d’acord amb la proposta.
- Proposta de repartir classes teòriques i practiques. (En cas que es prosseguís en aquest model de classe.)
- No es nega la importància del professor com a referència, però la intenció d’aquestes jornades es que la gent participi i opini creant-se una opinió pròpia, a partir del debat.
- Gent amb experiència opina que es un mètode molt efectiu.


En general s’està a favor de fer els dos dies de reflexió de les EEES amb aquest mètode d’arquitectura de les aules.


Mètode Avaluatiu Es demana que es valori la feina feta a les jornades amb un excel•lent

El tema ha derivat altre cop a parlar de la metodologia de les jornades.
- S’ opina que es perdre el temps i no es farà tota la matèria.
- Es demana determinar el temps de les jornades.
- Hi ha gent que no vol perdre classes i li fa por perdre el curs. Es demana més informació específica sobre les jornades.
- Es demana que la vaga i les jornades siguin recolzades per tothom, han de ser massives.
- Es veu la necessitat de centrar-nos amb el pla Bolonya i com ens afectarà.

Proposta de consens: (es portarà a l’assemblea d’aquesta nit)

Demà dijous i divendres, fer les jornades de reflexió sobre l’EEES. A la segona meitat del matí de divendres, tornar-nos a reunir tots i decidir com es prosseguirà la setmana següent.

Professora: Si es decideixen tirar endavant aquestes jornades, des del professorat s’intentaria adaptar la matèria a aquesta metodologia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada