Dilluns 30 i dimarts 1 de Abril tractarem de resoldre aquestes preguntes i d'altres que puguin anar sortint a clase.
La proposta la va fer Quim i Guillermo va escriure algunes preguntes relacionades que poden ser d'interés.
La professora Susana va rebre les preguntes per mail i ho va penjar al forum de l'assignatura propossant:
- tothom qui tingui respostes i/o material al voltant de les preguntes, les porti el dilluns o les pugui ananr responent al fòrum
-i que tothom qui vulgui pugui afegir més preguntes i participi en el debat
(al campus i a classe)
Preguntes plantejades per respondre relacionades amb l'assignatura:
Avaluació de centres i programes:
+ Com serà l'avaluació a clase amb bolonya?
- hi hauràn recursos suficients? (humans, economics, etc)
- des d'on s'impulsa aquest tipus d'avaluació? (bolonya, LOU, reglament UB...)
- serà positiu aquest canvi d'avaluació?
+ Com ha sigut l'avaluació i quins resultats han tingut els plans pilot de bolonya? (a pedagogia i formació de professorat hem cursat el plà pilot)
+ Com és el procés d'avaluació dels graus i amb quins criteris de qualitat s'evaluen?
+ S'ha evaluat les ventantges i desaventatges de l'estructura del grau en sí mateix? (reducció d'optativitat, credits de caire generalista...)
Formació i actualització:
+ Que es lo que ha cambiado de la licenciatura de pedagogia al grado?
+ Que es lo que ha cambiado de la licenciatura de formación de profesorado al grado?
+ Cómo se ha diseñado el nuevo plan de estudios de pedagogia?
- Se ha tenido en cuenta cuestiones filosóficas sobre: Qué y como debe ser un pedagogo?
- Se han tenido en cuenta para elaborar el grado los actuales paradigmas como los de "reflexión en la acción de Schön?"
+ Cómo se lleva a cabo la formación permanente necesaria para que los profesores sean capaces de asumir el grado?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada