Informació

En aquest blog anirem penjant la informació i conclusions rellevants que vaguin extreient les diverses assemblees.

Fes clic sobre la clase que vulguis per veure actes, informació etc. (Tindràs que baixar una mica amb l'scroll per veure-les...)

Metodologia concreta de treball dijous 26 i divendres

Cada assemblea de clase decideix la seva metodologia de treball, encara que es proposa el marc comú de l'EEES i una metodologia:

Dijous 26 de Març

Marc comú: EEES (Espai Europeu d'Educació Superior):

Es treballa en grups de tertulia (Durada: 1h 30 minuts)

Exemples:

-Beques
-Crèdits
-Grau de cada carrera
-Anàlisis de les lleis (LOU, LUC, Declaració de Bolonya)
-Didàctica de Bolonya
...

Espai de descans (30 minuts)

Exposició/ plenari en el qual s’exposen els temes tractats i s’inicïa el debat.
Preguntes no resoltes: plasmar idees i dubtes al punt d’informació en una proposta escrita o via mail a assembleamundet@gmail.com.
(Temps de durada aproximat d’una hora)



Divendres 27 de Març

1. Citar a les 9h i a les 16h respectivament a tothom per crear l’espai de coordinació

2. Agrupació per temàtiques (graelles, punt d’informació...) 1hora 30 minuts

3. Descans 30 minuts

4. Treballar les respostes del dia anterior, elaborant un mural. 1hora

5. Assemblea pels grups de matí (12.30h) i assemblea pels grups de tarda (18.30h) (valoració professors)

diumenge, 29 de març del 2009

3er de PEDAGOGIA (T1)

Treballs a clase de: Formació i actualització pedagógica i avaluació de centres i programes

Dilluns 30 i dimarts 1 de Abril tractarem de resoldre aquestes preguntes i d'altres que puguin anar sortint a clase.
La proposta la va fer Quim i Guillermo va escriure algunes preguntes relacionades que poden ser d'interés.
La professora Susana va rebre les preguntes per mail i ho va penjar al forum de l'assignatura propossant:
- tothom qui tingui respostes i/o material al voltant de les preguntes, les porti el dilluns o les pugui ananr responent al fòrum
-i que tothom qui vulgui pugui afegir més preguntes i participi en el debat
(al campus i a classe)


Preguntes plantejades per respondre relacionades amb l'assignatura:


Avaluació de centres i programes:
+ Com serà l'avaluació a clase amb bolonya?
- hi hauràn recursos suficients? (humans, economics, etc)
- des d'on s'impulsa aquest tipus d'avaluació? (bolonya, LOU, reglament UB...)
- serà positiu aquest canvi d'avaluació?
+ Com ha sigut l'avaluació i quins resultats han tingut els plans pilot de bolonya? (a pedagogia i formació de professorat hem cursat el plà pilot)
+ Com és el procés d'avaluació dels graus i amb quins criteris de qualitat s'evaluen?
+ S'ha evaluat les ventantges i desaventatges de l'estructura del grau en sí mateix? (reducció d'optativitat, credits de caire generalista...)
Formació i actualització:
+ Que es lo que ha cambiado de la licenciatura de pedagogia al grado?
+ Que es lo que ha cambiado de la licenciatura de formación de profesorado al grado?
+ Cómo se ha diseñado el nuevo plan de estudios de pedagogia?
- Se ha tenido en cuenta cuestiones filosóficas sobre: Qué y como debe ser un pedagogo?
- Se han tenido en cuenta para elaborar el grado los actuales paradigmas como los de "reflexión en la acción de Schön?"
+ Cómo se lleva a cabo la formación permanente necesaria para que los profesores sean capaces de asumir el grado?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada